T-Shirt, Startkit eller Matchställ?

T-Shirt: Bananakids (2016-2020)

Ingår i träningsavgiften och kan hämtas i samband med träning efter ni betalat träningsavgiften. Delas ut precis innan juluppehållet. Missade ni utdelningen? Mejla kansliet eller fråga tränarna!

Startkit: Barn (2012-2015)

Allt du behöver för match och träning: Vändbart linne, shorts, vattenflaska, gymbag och en boll, strl 5.
Kostar 900:- (värt 1100:- ).

För de yngsta lagen (2015) läggs det automatiskt på första fakturan. Ska stå som en egen fakturarad ”startkit”, kolla om ni är osäkra. En gång i veckan samlar vi upp de som betalt och skickar information om hur man får tag på startkitet.

Matchställ & boll: Ungdom / Junior: 2011 och äldre

Beställs i vår shop: https://kfum-central-shop.myshopify.com/

Matchställ:
Vinrött linne, gult linne och vinröda shorts för att använda till match. Kolla med coachen vilket nummer som är ledigt innan ni beställer. Vuxenstorlekar från XS-XXL i lager, vi beställer alltid olika nummer och varierar mellan beställningarna.
Setet kostar 750:- (2023-2024): födda 2011 har matchställ tillagt på träningsavgifts-fakturan, dubbelkolla, ska stå som egen rad på fakturan. Admin samlar ihop betalda en gång i veckan och skickar information om hur ni kan beställa matchstället).

Boll:
Bollstorlek sju: Pojkar U15 ->
Bollstorlek sex: Flickor U13 ->, Pojkar U13 och U 14.