Central Basket
- en förening att växa i
Vad kostar det att spela hos oss?

Alla som tränar och spelar med KFUM Central Basket måste erlägga en avgift för att vi ska kunna betala anmälningsavgifter, licenser, domare med mera när ni tränar och spelar match.

I och med att avgiften är betald så är spelaren också försäkrad om det skulle hända en olycka i samband med träning eller match.

OBS! Du får INTE spela matcher förrän du är registrerad i sportadmin.se, se nedan

• Träningsavgiften gäller 1 augusti – 31 juli
  • Om du slutar under säsongen betalar klubben inte tillbaka avgiften.
  • Träningsavgiften inkluderar medlemsavgift i KFUM Central Basket och KFUM Centrals huvudförening.
  • Vi använder sportadmin.se som administrativt verktyg för lagen. Ni registrerar er via länken nedan.
  • Om du ska eller har sökt stipendie så måste du vänta på svar innan betalning. Läs mer om stipendium här
  • KFUM Central Basket har ambitionen att växa som klubb. Stöd gärna föreningen genom att bli vår sjätte spelare – supportermedlem. Alla föräldrar, syskon och vänner m.fl. är välkomna!
    Supportermedlem kan ni bli via knappen nedan.

AVGIFTSTYP* SUMMA ANTECKNING
Född 2016-2020 (lördagsverksamhet) 1800 kr

inkl BananaKids T-shirt

Född 2014-2015 2100 kr För spelare födda 2015 tillkommer
ett startkit för 850 kr
(match/träningskläder,
vattenflaska, träningspåse
och en storlek 5 boll)
Född 2012-2013 2800 kr
Född 2011-u19 3500 kr* * Om laget är färre än 20 spelare men spelar i fler än en serie tillkommer 800kr i avgift. _Denna avgift faktureras vid jul.
Rosenbusken 2500 kr
Motionär
(1 träning i veckan, inga matcher)
1900 kr
Motionär
(1-2 träningar i veckan. Seriespel/matcher)
3400 kr
Supporter 200 kr

* Medlemsavgifter och träningsavgifter är bindande för den säsong som de avser och återbetalas inte vid val av att sluta innan säsongens slut.

Varmt välkommen till KFUM Central Basket, hoppas ni ska trivas!