Central Basket
- en förening att växa i

Vi vill erbjuda er en stabil och intressant verksamhet med fokus på att utvecklas både på och utanför planen!

En medlem i KFUM Central Basket tränar och spelar för att den själv vill och vi gör vårt yttersta för att samtliga medlemmar ska trivas!

En basketsäsong sträcker sig från skolstart i augusti till skolavslutningen i juni.  Normalt sett så tränar man alla lov- och högtidsfria dagar under säsongen, tränarna kommer meddela er i god tid om träningar ställs in eller annan aktivitet ersätter just den gången.

Läs gärna dokumenten nedan samt Centralmagasinet, om ni har minsta lilla fråga så hör med coachen eller maila kansliet!

Välkomna till oss!

Wiktor Buszka
Klubbchef
Buszka@centralbasket.se

SÅ HÄR FUNGERAR DET:

Kul att ni vill spela basket hos oss i Central!

När vi har surfat runt på vår hemsida och bestämt er för att testa på hos oss gör ni som följande:

1. Klicka på "Anmäl dig här!"

2. Ni kommer till vår intresseanmälan sida där det står kort om varje lag.

3. När ni har hittat ett lag som passar er kan ni anmäla er eller skicka in en intresseanmälan (beroende på status på laget):

"Till anmälan" innebär att det finns plats och ni kommer då hamna i gruppen som "Prova på"-spelare. Detta innebär att ni har 2 veckor på er att provträna innan ni behöver bestämma er. Efter 2 veckor från anmälan kommer ni få en faktura via mejl. Om ni trivs och vill fortsätta efter era två veckor av provträning bekräftar ni er plats och deltagande genom att betala fakturan. Skulle ni inte vilja fortsätta nekar ni er plats genom att trycka på knappen "Jag vill inte vara med". Då avregistreras ni i systemet och avsäger er plats.

"Intresseanmälan" innebär att platsen inte är garanterad. Genom att fylla i uppgifterna som efterfrågas visar ni på ert intresse att provträna och sätts i kö. Vi får en notis om ert intresse och hör av oss.

4. Välkommen till Central Basket!

OBS!

If you do not have a Swedish personal identity number, please contact us, medlem@centralbasket.se for help.